كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/03/13 اعلام زمان فعال شدن و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال دوم کارت ورود به جلسه امتحانات نیمسال دوم 97-1396 ( گزارش 428 ) در سیستم جامع گلستان از روز یکشنبه 13/3/97 فعال خواهد شد.


دانشجویان محترم می توانند از طریق مسیر زیر، این کارت را مشاهده نموده و از آن پرینت بگیرند:

منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> دانشجو ==> اطلاعات ثبت نام و امتحان ==> 428- برنامه امتحان پایان ترم دانشجو

( در صفحه ای که باز می شود، در جدول پارامترهای خاص، قسمت ترم دانشجو را بررسی نمایید. اگر شماره ترم 3962 نیست، آن را اصلاح کنید و سپس بر روی « مشاهده گزارش» کلیک نمایید)


نکته مهم 1 : 
در کارت ورود به جلسه امتحان ( گزارش 428 ) خود به ستون « نحوه برگزاری » حتما دقت نمایید.

در صورتی که در ستون نحوه برگزاری، عبارت «الکترونیکی» درج شده یعنی آن امتحان شما به صورت «بدون کاغذ» (الکترونیکی) برگزار می شود و در صورتی که اطلاعاتی درج نشده یعنی امتحان شما به صورت کتبی برگزار می گردد.



نکته مهم 2 : 
دانشجویانی که تقاضای تغییر محل آزمون و یا مهمان اضطراری داده اند، حتما در کارت ورود به جلسه امتحان (گزارش 428) خود به نام مرکز/واحد امتحان درج شده بر روی کارت دقت کنند و برای شرکت در امتحانات به همان مرکز مراجعه نمایند.


نکته مهم 3 : لازم به ذکر است که در صورت داشتن بدهی، سیستم این گزارش را به شما ارائه نمی دهد. برای اطمینان می توانید گزارش 163 ( فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور ) را از مسیر زیر مشاهده نمایید.

منوی آموزش ==> گزارش های آموزش ==> شهریه ==> لیست ها و آمارها ==> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور
 
تذکر: دانشجویان بدهکار حداکثر 24 ساعت پس از پرداخت شهریه می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود (گزارش 428) اقدام نمایند.

نکته مهم 4 : کارت ورود به جلسه امتحان الزاما باید عکس دار باشد و برای ورود به جلسه امتحان باید پرینت آن را به همراه کارت دانشجویی یا یک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.


نکته مهم 5 : 
گزارش 428 را روز قبل از آزمون تهیه نمائید، دانشگاه تعهدی در قبال تهیه کارت ورود به جلسه نداشته و دانشجو موظف است پرینت کارت خود را هنگام ورود به حوزه امتحانی ارائه نماید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر